„Извършване на услугата „Хибридна поща” за лицензионните територии на „Овергаз Мрежи” АД обединени в пет региона (обособени позиции)”
14.04.2016
Изтекли поръчки
„Извършване на услугата „Хибридна поща” за лицензионните територии на „Овергаз Мрежи” АД обединени в пет региона (обособени позиции)”
Поръчката включва комплекс от услуги по печат, пликоване иразнос на персонализирани документи, свързани с обслужването на клиентите на „ОвергазМрежи” АД от всички градове от лицензионните територии на компанията.Комплексът от услуги съдържа:1. Изпращане от Възложителя до Изпълнителя по електроненпът (в .xml формат) на база данни за фактурите забитовите потребители на природен газ и отпечатване на персонализирани съобщениявърху типова фирмена бланка, формат А4.2. Отпечатване на еднаква информация за всичкипотребители на гърба на фактурата.3. Сгъване на фактурите до подходящ формат.4. Влагане в пощенски пликове размер С6 с прозорец и с логото на компанията.5. Възможност за влагане в плика на допълнителнирекламни материали, предоставени от Възложителя шест пъти годишно.6. Доставка на фактурите на адреси на клиенти наВъзложителя на територията на населените места, посочени в т.3 по-долу.7. Изпращането от Възложителя на електронния вариант нафактурите ще се извършва до 24 часа след генерирането им за дадена територия отинформационната система на дружеството.8. Предоставяне на ежемесечен отчет за извършенатауслуга (по образец - Приложение 2 от документациятаза участие). Приблизителният брой клиенти на компанията към момента на откриванена настоящата процедура е 40 000, с тенденция за ежемесечно нарастванеСрок за получаване на офертите: 16.05.2016г., 16:00 ч.Дата за отваряне на офертите: 19.05.2016г., 10:00 ч.ID номер на Решение в РОП: 729874;ID номе на Обявление в РОП: 729875
обратно към всички поръчки
Поръчката включва комплекс от услуги по печат, пликоване иразнос на персонализирани документи, свързани с обслужването на клиентите на „ОвергазМрежи” АД от всички градове от лицензионните територии на компанията.Комплексът от услуги съдържа:1. Изпращане от Възложителя до Изпълнителя по електроненпът (в .xml формат) на база данни за фактурите забитовите потребители на природен газ и отпечатване на персонализирани съобщениявърху типова фирмена бланка, формат А4.2. Отпечатване на еднаква информация за всичкипотребители на гърба на фактурата.3. Сгъване на фактурите до подходящ формат.4. Влагане в пощенски пликове размер С6 с прозорец и с логото на компанията.5. Възможност за влагане в плика на допълнителнирекламни материали, предоставени от Възложителя шест пъти годишно.6. Доставка на фактурите на адреси на клиенти наВъзложителя на територията на населените места, посочени в т.3 по-долу.7. Изпращането от Възложителя на електронния вариант нафактурите ще се извършва до 24 часа след генерирането им за дадена територия отинформационната система на дружеството.8. Предоставяне на ежемесечен отчет за извършенатауслуга (по образец - Приложение 2 от документациятаза участие). Приблизителният брой клиенти на компанията към момента на откриванена настоящата процедура е 40 000, с тенденция за ежемесечно нарастванеСрок за получаване на офертите: 16.05.2016г., 16:00 ч.Дата за отваряне на офертите: 19.05.2016г., 10:00 ч.ID номер на Решение в РОП: 729874;ID номе на Обявление в РОП: 729875
Документи за сваляне
- Решение за откриване Качено на 14.04.2016
- Обявление Качено на 14.04.2016
- Документация за участие Качено на 14.04.2016
- Образци на документи Качено на 14.04.2016
- Договор за регион Запад Качено на 29.08.2016
- Договор за регион Север Качено на 29.08.2016
- Протокол за отваряне и разглеждане на офертите Качено на 01.06.2016
- Протокол от заседание на Комисия на Възложителя за отваряне и разглеждане на офертите Качено на 22.06.2016
- ПРОТОКОЛ от заседание на Комисията за разглеждане, оценяване и класиране на офертите Качено на 20.07.2016
- РЕШЕНИЕ за класиране на участниците и определяне на изпълнител Качено на 20.07.2016
- Договор за регион Изток Качено на 29.08.2016
- Договор за регион Юг Качено на 29.08.2016
- Договор за Столична община и община Божурище Качено на 29.08.2016
- Допълнителни споразумения към договор У-ОМ-259/19.08.2016 г. Качено на 20.05.2019
- Допълнителни споразумения към договор У-ОМ-260/19.08.2016 г. Качено на 20.05.2019
- Допълнителни споразумения към договор У-ОМ-261/19.08.2016 г. Качено на 20.05.2019
- Допълнителни споразумения към договор У-ОМ-262/19.08.2016 г. Качено на 20.05.2019
- Допълнителни споразумения към договор У-ОМ-263/19.08.2016 г. Качено на 20.05.2019
- Обявление за изменение на договор №У-ОМ-259/19.08.2016 г. Качено на 20.05.2019
- Обявление за изменение на договор №У-ОМ-260/19.08.2016 г. Качено на 20.05.2019
- Обявление за изменение на договор №У-ОМ-262/19.08.2016 г. Качено на 20.05.2019
- Обявление за изменение на обавление с РОП № 749319 Качено на 22.05.2019
- Обявление за изменение на договор №У-ОМ-261/19.08.2016 г. Качено на 22.05.2019
- Обявление за изменение на договор №У-ОМ-263/19.08.2016 г. Качено на 22.05.2019
- Обявление за приключване на договор за обществена поръчка №У-ОМ-259/19.08.2016 г. Качено на 26.07.2019
- Обявление за приключване на договор за обществена поръчка №У-ОМ-260/19.08.2016 г. Качено на 26.07.2019
- Обявление за приключване на договор за обществена поръчка №У-ОМ-261/19.08.2016 г. Качено на 26.07.2019
- Обявление за приключване на договор за обществена поръчка №У-ОМ-262/19.08.2016 г. Качено на 26.07.2019
- Обявление за приключване на договор за обществена поръчка №У-ОМ-263/19.08.2016 г. Качено на 26.07.2019